شبكة سيدات مصر | تحيا مصر

العودة  
اسم العضو
كلمة المرور
مركز تحميل الصور القرآن الكريم ابتسامات سيدات مصر التسجيل البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

كوش افراح - كوشات افراح 2014 كوش، كوش 2014 , كوشات 2014 , كوشات افراح، مناسبات، افراح, ديكور, ديكور زفاف 2014 , زفاف, كوش افراح 2014 , كوش افراح 2014 , قاعات افراح 2014 , قاعات افراح بالاسعار 2014 , كوش اعراس 2014 , كوش زفاف 2014, كوشات جديدة 2014, Wedding hall 2014 , wedding kosha 2013

المواضيع المتشابهه للموضوع: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
قاعات الافراح بالاسعار سيدة القصر كوش افراح - كوشات افراح 2014 18 09-26-2012 02:17 PM
قاعات الافراح..بالاسعار.. نانا هانم كوش افراح - كوشات افراح 2014 10 01-08-2011 09:41 AM
تنسيق قاعات الافراح دامو استحيل كوش افراح - كوشات افراح 2014 5 07-21-2010 06:14 PM
اسعار قاعات افراح المنصورة smsm كوش افراح - كوشات افراح 2014 4 07-15-2010 07:43 PM
اسعار قاعات الافراح فى طنطا smsm كوش افراح - كوشات افراح 2014 7 07-07-2010 07:25 PM

اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

دي قاعات واسعارها في الصيف اكيد في الشتاء ارخص بكتير : *قاعة السراية (العجمي اول شارع البيطاش الرئيسي بجوار سينما سمر مون) ت /0106497350 -0162845637-9516791 البوفية الاول 30 جنية للفرد

إنشاء موضوع جديد إضافة رد
كاتب الموضوع smsm مشاركات 9 المشاهدات 26427  مشاهدة صفحة طباعة الموضوع | أرسل هذا الموضوع إلى صديق | الاشتراك انشر الموضوع
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-28-2010, 01:05 AM   #1
smsm
ست الكل
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 16,089
المواضيع:
افتراضي اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 


دي قاعات واسعارها في الصيف اكيد في الشتاء ارخص بكتير :
*قاعة السراية (العجمي اول شارع البيطاش الرئيسي بجوار سينما سمر مون) ت /0106497350 -0162845637-9516791 البوفية الاول 30 جنية للفرد والبوفية التاني 35 جنية للفرد والبوفية التالت عشاء 50 جنية للفرد
*قاعة ليالي (ميدان سعد زغلول محطة الرمل ) ت/4846019 - 150 فرد 2900 جنية
*قاعة بيت العز (91 ش البيطاش الرئيسي ت/3084829) البوفية الاول 20 جنية للفرد التاني 25 جنية للفرد والتالت 30 جنية للفرد
*قاعه زين (544 طريق الجيش السوق التجاري ابراج رمادا ت/5532451)
130 فرد + 20 هدية ب 4500 جنية وفيها شو نوبي وزفة سمر البورسعيدية
*قاعة اوركيدا (برج رمادا بجوار فندق رمادا بسيدي بشر ت/5408455-0111194530)150 فرد+20 هدية ب 4500 ولو عايزة تتصوري عند غزال 8 صور 4 البومات ب150 جنية
*قاعة مسايا ( نادي التجاريين طريق الكورنيش سابا باشا ت/5825647 -0109282086)البوفيه الاول 3200 والتاني 4000 والتالت عشاء 5500 والرابع عشاء 6500( 100 فرد)
*قاعة الاميرات & قاعة الفريدة & قاعة الف ليلة وليلة (6 ش البوهة متفرع من ش بورسعيد كامب شيزار ت/0116654246-5921682 -0123117225)قاعة الاميرات عشاء 60 -70 جنية للفرد والفريدة والف ليلة وليلة 40 -35 جنية للفرد
*قاعة كرنفال & قاعة زمردة (نادي المحافظة -ت 0128666881-0117787761) البوفيةالاول 25 جنية للفرد والتاني 30 جنية للفرد
*قاعة الملكات (49 ش البيطاش الرئيسي امام الاندلس والحجاز ت/0123267940-4340109) 120 فرد العرض الاول 1700 جنية والتاني 2000جنية والتالت 2500 جنية
*مجمع عبد المنعم جابر(كامب شيزار ت/5908370-5908380) قاعة رويال هول 100 فرد ب 2500 جنية وقاعة هني مون 100 فرد ب 2300 جنية وقاعة الاسطورة 100 فرد 2000 جنية
* قاعة وايت هورس عند مسرح رمسيس 200 فرد ب 4400 جنية وفي قاعتين تانين بس مش فاكرة اسمهم في نفس المكان بس اصغر

hsuhv rhuhj hghtvhp fhghs;k]vdm‏ hsuhv rhuhj hghtvhp fhghs;k]vdm‏


hsuhv rhuhj hghtvhp fhghs;k]vdm‏ hsuhv rhuhj hghtvhp fhghs;k]vdm‏

آخر مواضيعي 0 اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏
0 فهرس الأحاديث الضعيفة متجدد
0 سمك مكمور السمك المكمور
0 تحميل Evolution XP v3 2011
0 أشياء يفعلها الرجل وتثير سخرية البنات
0 طريقة عمل حساء السمك بالزعفران
0 الشروق اليهوديه .. بتقول عننا ايه !!!!
0 موضة 2010 لأزياء المرأة العاملة والموظفة
0 اليوم.. محاكمة قاتل شهيدة الحجاب مروة الشربيني
0 عثملية بالقشطة
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
smsm غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-28-2010, 08:28 AM   #2
Bsmat shqawh
ليدي فوق الممتازه
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 2,044
المواضيع:
افتراضي رد: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 
امممممممم
اسعار شبه حلوة:36_1_55[1]:
يلا تسلمى يا عسلتة
آخر مواضيعي 0 شوفوا بيتفرجوا على الكورة ازاى فى المانيا
0 من تجميعى رمضان قرب
0 تعالى هنا قبل ما تحطى موضوع
0 صور لاعمق الكهوف
0 تايلاند - كوسوموي
0 اسطورة المدينة الوردية
0 بحبكمـ
0 قلوب تخلت عن أنسانيتها وهويتها البشريه
0 سجل حضورك بأسم دوله تحبها
0 لكل من يرغب فى الهدوء
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
Bsmat shqawh غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-28-2010, 08:31 AM   #3
ماموو
ست الكل
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 14,665
المواضيع:
افتراضي رد: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 
تسلم ايدك:36_1_55[1]:
آخر مواضيعي 0 كيف تستعيدى حياتك بعد الطلاق
0 غرف معيشة ولا فى الخيال ج1
0 حذاء بيبى تريكو سهل اوى
0 اعمال فنية رائعة
0 ادفعى زوجك للنجاح
0 الرسم على جدران حجرات الاطفال
0 الفرق بين البيكنج باودر والبيكنج صودا
0 تراكم شمع الاذن
0 التطريز بشرائط الساتان فيديو
0 مفرش سرير اخر شياكة من غير باترون
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
ماموو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-28-2010, 06:57 PM   #4
sara55ali
ليدي فوق الممتازه
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 4,024
المواضيع:
افتراضي رد: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 
تسلمى يا سمسم
آخر مواضيعي 0 فساتين عرايس للعرايس الانيقه المتميزه
0 طقم يجنن للبنت المحجبه
0 ستان فى ستان
0 لوكات المتألقه دعاء عامر اتفرجى
0 يا خراشى على الدلع يا ناس
0 شفتوا الوقاحه بتعمل لجوزها مساج وتصورو تنشرو على النت
0 اتفرجى على الكولكشن ده
0 ازياء ناعمه وشيك للحامل
0 تعرفى القفطان المغربى تعالى اتفرجى
0 قمصان اخر نعومه ورقه
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
sara55ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-02-2010, 09:42 PM   #5
ياسمينا الحلوه
ليدي فوق الممتازه
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 2,624
المواضيع:
افتراضي رد: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 
آخر مواضيعي 0 فساتين خطوبه جميله
0 قصه مؤثره جدا
0 تعرفى على مخلوقات خطيره جدا سبحان الله
0 قمصان نوم قصيره وطويله حلوه اوى
0 ملابس للاطفال حلوه اوى
0 قمصان نوم بس ايه ادخلى وشوفى انتى بنفسك ياسكر
0 علب اكسسورات بس ايه بقى روعه
0 ملابس للبنوتات جميله
0 مجموعه صنادل بصراحه روعه
0 قصه بنت الاكابر
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
ياسمينا الحلوه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-16-2010, 06:41 PM   #6
اووشا
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 71,376
المواضيع:
افتراضي رد: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 
آخر مواضيعي 0 طريقه تمويج الشعر
0 تنانير طويله
0 قرآن مصحف (سورة يوسف) بصوت الشيخ عبد الباسط عبد الصمد
0 مكياج الصيف
0 سيد النقشبندى ماشى فى نورالله
0 كيف يؤدي الحاج مناسك الحج؟
0 تحميل برنامجNero MediaHome Free 15.0.019002014’تنزيل برنامج مشغل المالتميديا العملاق
0 عش مع القرأن تعش سعيدا او تمت حميدا
0 سوره الحديد
0 دمعتي ماسرت الا
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
اووشا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03-10-2011, 09:53 AM   #7
امل حياتى
ليدي فوق الممتازه
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,038
المواضيع:
افتراضي رد: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 
شكرااااااااااااااااااااااااااااا
آخر مواضيعي 0 هدية لكل اولاد منتدى سيدات مصر
0 سيدات مصر لهم كلمة
0 الفرق كبييييير وسلمولى على حرقة الدم
0 بدون عنوان
0 كل واحدة تقول احساسها بصراحة
0 مع اعتذارى لنزار قبانى"يقتلنى جبنك يارجل تتسلى من خلف جدارى"
0 بص شوف الكاميرا الخفية
0 تحياتى لمن دمر حياتى
0 دلع عرسان
0 أرواب للحمام روعة
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
امل حياتى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03-11-2011, 06:37 PM   #8
lovelyjess
ليدي لهلوبة
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 5,736
المواضيع:
افتراضي رد: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 
آخر مواضيعي 0 نصائح هامة لبشرة المحجبات
0 اطقم صينى بجد مالهاش حل 2011
0 ديكورات تهبل 2011
0 للتخلص من رائحة المطبخ
0 ازياء باللون الاحمر تحفة
0 مرايات ولا اروع ولا اشيك من كده 2011
0 جاليريهات تجنن يا حلوين
0 مجموعة من الستائر قمة فى الفخامة و الذوق 2011
0 ديكورات لمداخل البيت 2011
0 فساتين صيفى رقيقة موت 2011
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
lovelyjess غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03-11-2011, 11:37 PM   #9
miss_romantic
ست الكل
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 16,784
المواضيع:
افتراضي رد: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 
آخر مواضيعي 0 المثل الصعيدى يقول بقلم:سلامه لأحمد سلامه
0 فلتظل جائعاً.. فلتظل أحمق«3» بقلم:خالد منتصر
0 الاحسان
0 ثنائية المال والأمن وتحديات العجز فى المجلس الانتقالى الليبى بقلم:نزيهة أحمد التركي
0 الاحمق بقلم:عبد الرحمن يوسف
0 امرأه فى كبسوله
0 الصواريخ قديمه الاعمار
0 حبس الثوره بقلم احمد عبد العليم
0 بؤس المثقف.. والترجمان بقلم:صبرى حافظ
0 المستقبل الدستورى لصاحـب السيادة
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
miss_romantic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03-15-2011, 08:12 AM   #10
*جنجونه*
ست الكل
Avatar Yok
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 13,342
المواضيع:
افتراضي رد: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

     
 
تسلمى ياقمر
آخر مواضيعي 0 ازاى تكونى شطورة و مبتكرة-استغلى مهاراتك فى زيادة دخلك
0 عادات غلط تضر بشرتك
0 قصة السيدة خديجة رضى الله عنها
0 اجمل مفارش للقمرات2011
0 انتريهات بامبو اخر شياكه
0 اسرار الفرن
0 فيلم اليس في بلاد العجائب مدبلج عربي Alice In Wonderland
0 مفارش سرير روعه
0 اضطرابات مرض التوحد
0 فساتين فرح للبنات
التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
*جنجونه* غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد إضافة رد
كاتب الموضوع smsm مشاركات 9 المشاهدات 26427  مشاهدة صفحة طباعة الموضوع | أرسل هذا الموضوع إلى صديق | الاشتراك انشر الموضوع

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏

مواضيع ذات صله كوش افراح - كوشات افراح 2014

اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏


أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه للموضوع: اسعار قاعات الافراح بالاسكندرية‏
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
قاعات الافراح بالاسعار سيدة القصر كوش افراح - كوشات افراح 2014 18 09-26-2012 02:17 PM
قاعات الافراح..بالاسعار.. نانا هانم كوش افراح - كوشات افراح 2014 10 01-08-2011 09:41 AM
تنسيق قاعات الافراح دامو استحيل كوش افراح - كوشات افراح 2014 5 07-21-2010 06:14 PM
اسعار قاعات افراح المنصورة smsm كوش افراح - كوشات افراح 2014 4 07-15-2010 07:43 PM
اسعار قاعات الافراح فى طنطا smsm كوش افراح - كوشات افراح 2014 7 07-07-2010 07:25 PM

سيدات مصر ازياء ازياء محجبات عبايات لانجيري مكياج ديكور تريكو تسريحات فساتين غرف نوم كوش مكياج عرايس اكسسورات انتريهات وصفات طبخ

images

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML

الساعة الآن 12:16 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي موقع سيدات مصر ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)
أضف اعجاب لسيدات مصر