شبكة سيدات مصر | تحيا مصر

العودة  
اسم العضو
كلمة المرور
مركز تحميل الصور القرآن الكريم ابتسامات سيدات مصر التسجيل البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

الأرشيف والمواضيع المكرره قسم خاص بالمواضيع التي تضاف و تكون هناك موضوعات مشابهة سابقة لها

منتدى فتكات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مبروك عليكم المنتدى وان شاء الله يوفقكم اذا حسنت نيتكم واخلصتموها لله سبحانه وتعالى. وبما انكم منتدى ديموقراطي وحر زي مابتقولوا فانا عايزة اقول رأيي

إنشاء موضوع جديد موضوع مغلق
كاتب الموضوع كلمة حق مشاركات 20 المشاهدات 11047  مشاهدة صفحة طباعة الموضوع | أرسل هذا الموضوع إلى صديق | الاشتراك انشر الموضوع

قديم 20-12-2009, 04:09 AM   #1
كلمة حق
المواضيع: 2
Rep Puan‎ : 50
K‎demi : كلمة حق سمعة تقييمها بادئ
منتدى فتكات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مبروك عليكم المنتدى وان شاء الله يوفقكم اذا حسنت نيتكم واخلصتموها لله سبحانه وتعالى.
وبما انكم منتدى ديموقراطي وحر زي مابتقولوا
فانا عايزة اقول رأيي في كلام ومواقف واتهامات معظمها باطل ومبني على تخمينات و أحاديث مرسلة بدون دليل
عرفتوا اني عايزة اتكلم عن منتداي اللي باعتز بيه: منتدى فتكات
وده الرابط بتاعه للي مايعرفوش وح احطه عادي لأنكم قلتوا انكم مش بتمنعوا وضع روابط المنتديات التانية

*ممنوع وضع اى روابط لمنتدايات اخرى*
نتكلم في المهم:
- انتوا قلتوا ان منتدى فتكات بيحظر اي عضوة تشترك في منتدى تاني وده مش حقيقي منتدى فتكات ماعندوش اي مشاكل في ان العضوة تشترك في منتدى واتنين وعشرة
ومش بيحظر اي عضوة لهذا السبب
الحظر بيكون لما العضوة تحاول تعمل دعاية لمنتداها داخل فتكات مع ان قوانين الإشتراك في المنتدى فيها تنبيه على عدم الدعاية لأي منتدى آخر
وطالما العضوة وافقت على القوانين قبل ماتشترك في فتكات، إذاً لما تخالفها من حقنا نحظرها ولا ايه رأيكم

-كمان قلتوا ان فتكات بيحظر المشرفات او العضوات لما بيكونوا مشرفات في مكان تاني غير فتكات او اصحاب منتديات اخرى.
وبرضه الكلام ده غلط ومش صحيح والدليل انا شخصياً..مشرفة في فتكات من مدة ومسكت اشراف في منتدى تاني وقبل ما امسك الاشراف قلت لمديرة فتكات اني ح ابقى مشرفة في منتدى تاني ولو ده بيتعارض مع قوانين المنتدى انا ح اسيب الإشراف.
والست قالت لي لأ عادي دي حرية شخصية وبراحتك احنا ملناش دخل بالموضوع
وفي اكتر من مشرفة في ادارة فتكات مشرفات في منتديات اخرى وفيه منهم اصحاب منتديات اخرى ومع ذلك هم اعضاء في الإدارة عندنا
ومستعده اقولكم الاسماء والمنتديات اثباتاً لصحة كلامي لو تحبوا

- قلتوا اننا متحيزين للجزائر ضد مصر واننا كمشرفات كنا بنعمل عضويات مزدوجة علشان نؤيد موقفنا ،وويلا لمحت للي اكتر من كده كمان
مع احترامي لكم ده ظلم بين والظلم ظلمات يوم القيامة
هو لو الواحدرفض يشتم 40 مليون مسلم تاني علشان 400 منهم غلطوا يبقى ضد بلده؟؟
هو لو الواحد رفض التزييف والغش وحاول يعرض الحقيقة اللي عرفها وتوصل ليها يبقى ضد بلده؟؟
هو لو الواحد رفض انه يفرق ويزرع الفتنة بين المسلمين وبعضهم بسبب موضوع تافه او حتى جاد ولكن الإعلام ضخمه وأعطاه أكبر من حجمه، يبقى ضد بلده؟؟
هو لو الواحد رفض ان اسلوب الحوار بين العضوات يتدنى الى مستوى كلمات زي (زبالة وبيئة وحيوانة وقذرة ..الى اخر هذه الألفاظ اللي لا يصح ان تتداولها عضوات محترمات والمفروض على مستوى من الثقافة والرقي بدليل تعاملهم مع الانترنت)
لما نرفض مستوى هذا الحوار ونحذفه ونحذف المواضيع اللي بتتكلم بالطريقة دي نبقى ضد بلدنا؟؟
اظن مفيش انسان عاقل يقول اننا ضد بلدنا علشان بنعمل كده
بالعكس..اسلوب فتكات هو اسلوب واتجاه كل المثقفين الكبار وكل الناس اللي بتفهم وسيبكم من مدحت شلبي وتامر امين وحزب شعللها
وفي الاخر كل انسان عمل اللي يرضي ضميره واجرنا على الله والحساب يوم الحساب

- قلتوا اننا عملنا موضوع الكسا وبنتحايل على العضوات بالترغيب والترهيب علشان يشتركوا فيه وعلشان ترتيب فتكات يزيد
والكلام ده كدب لأن محدش ارهب العضوات ولا حاجة الموضوع كان عادي واللي عايز يشترك براحته حتى انتوا هنا عاملين نفس الموضوع بنفس الطريقة يكاد يكون بيست وكوبي من موضوعنا في فتكات. يبقى حلال عليكم وحرام علينا مثلاً ولا إيه؟؟

- قلتو ان المشرفات والعضوات واخدين بال... وساكتين علشان مانزعلش فتكات وريري مننا!!
ومع تحفظي على الجملة دي خصوصاً لانها جملة غير لائقة
لكن ح أسأل سؤال: حد منكم كان عضو في إدارة فتكات وحصل معاه موقف وخد فيه بال...؟؟؟
احنا لما بنحب نعمل اي حاجة فتكات او حتى نختار مشرفات ومراقبات جدد بننزل موضوع باقتراحاتنا ونعمل تصويت واستفتاء وبيتم الإختيار حسب أكبر عدد من الأصوات
ومحدش واخد بال...ولا حاجة ومفيش انسانه عندها كرامة ممكن ترضى بكده مهما كانت المغريات
تقدروا تقولوا لي إيه المغريات اللي تخلينا نستحمل " ذل فتكات" حسب تعبيركم؟؟
بناخد فلوس؟؟ لأ..العمل تطوعي ولمن ترغب
بناخد منصب؟؟ لو الإشراف على قسم في منتدى من مليار منتدى على النت يعتبر منصب إذاً في الحالة دي يبقى كلامك صح
امال إيه؟؟
مفيش شيء غير المعاملة الطيبة وحبنا للمكان الجميل اللي بيجمعنا واللي عارفين ان الناس فيه بتعامل ربنا قبل أي حد
اللي يقول غير كده يجيب دليل على كلامه من فضلكم

وكلمة اخيرة مني ل:
-للسيدة او الآنسة smsm مديرة المنتدى:
مش معنى ترك الحرية للعضوات ان حضرتك تسيبيهم يشتموا ويغلطوا في منتدى تاني وعضواته والكلام مش صادر من عضوات فقط لكن بعض المشرفات والمديرة العامة ويلا قالوا كلام لا يصح ..ابسطه كلمات زي قذارة وزبالة وبيئة .
ومش معنى الحرية ان كل عضوة نفسها تشتم في منتدى او شخص تيجي هنا..ومحدش يقولها انتي بتعملي ايه باسم الحرية، لأ..حريتك تنتهي عندما تبدأ حدود حرية الآخرين. ده مبدأ يعرفه كل إنسان منصف
ياريت حضرتك تعملي وقفه لحد كده ..وتركزوا في تطوير المنتدى وتنميته احسن من المواضيع دي
- للمراقبة العامة :wela
انا كنت باحبك وباحب جرأتك ومواضيعك لكن النهاردة للأسف خدت صدمة عمري لما سمعت منك الفاظ لم اكن اتخيل انها تصدر منك
وبتقولي على الناس اللي احترمتك في فتكات وكانت بترد على مواضيعك :رعاع ولمامة وقاذورات
انا نادمة على اني كنت معجبة بيكي ومندهشة ان ده يبقى اسلوب كلامك، ومش عارفة ازاي تبقي مديرة عامة لمنتدى وهو ده اسلوبك في الكلام
وانا ماجبتش حاجة من عندي ده كلامك بالنص في المشاركة 138 في الصفحة 14 في الموضوع ده

[/QUOTE]الحقيقة انا خلاص تعبت من الكلام
لكن انا قلت اللي في ضميري ويرضى ربنا
وياريت تفوقوا وتنتبهوا لنفسك وتحسنوا منتداكم بدلا من التفرغ لظلم الناس والافتراء عليهم بالباطل
هدانا الله وإياكم

وده رد ويلا عليكى يا كلمة الحق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كلمة حق منتدى فتكات viw.gif
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مبروك عليكم المنتدى وان شاء الله يوفقكم اذا حسنت نيتكم واخلصتموها لله سبحانه وتعالى.
وبما انكم منتدى ديموقراطي وحر زي مابتقولوا
فانا عايزة اقول رأيي في كلام ومواقف واتهامات معظمها باطل ومبني على تخمينات و أحاديث مرسلة بدون دليل
عرفتوا اني عايزة اتكلم عن منتداي اللي باعتز بيه: منتدى فتكات
وده الرابط بتاعه للي مايعرفوش وح احطه عادي لأنكم قلتوا انكم مش بتمنعوا وضع روابط المنتديات التانية
مبدئيا كده انتى خالفتى قوانينا وانا شيلت رابط منتداكى
اظن ده مش تعسف ده شرط من شروط اى منتدى انك متحطيش اعلان لمنتدى تانى
لا انا بقى عدلت القوانين من النهارده

نتكلم في المهم:
- انتوا قلتوا ان منتدى فتكات بيحظر اي عضوة تشترك في منتدى تاني وده مش حقيقي منتدى فتكات ماعندوش اي مشاكل في ان العضوة تشترك في منتدى واتنين وعشرة
ومش بيحظر اي عضوة لهذا السبب
الحظر بيكون لما العضوة تحاول تعمل دعاية لمنتداها داخل فتكات مع ان قوانين الإشتراك في المنتدى فيها تنبيه على عدم الدعاية لأي منتدى آخر
وطالما العضوة وافقت على القوانين قبل ماتشترك في فتكات، إذاً لما تخالفها من حقنا نحظرها ولا ايه رأيكم

-كمان قلتوا ان فتكات بيحظر المشرفات او العضوات لما بيكونوا مشرفات في مكان تاني غير فتكات او اصحاب منتديات اخرى.
وبرضه الكلام ده غلط ومش صحيح والدليل انا شخصياً..مشرفة في فتكات من مدة ومسكت اشراف في منتدى تاني وقبل ما امسك الاشراف قلت لمديرة فتكات اني ح ابقى مشرفة في منتدى تاني ولو ده بيتعارض مع قوانين المنتدى انا ح اسيب الإشراف.
والست قالت لي لأ عادي دي حرية شخصية وبراحتك احنا ملناش دخل بالموضوع
وفي اكتر من مشرفة في ادارة فتكات مشرفات في منتديات اخرى وفيه منهم اصحاب منتديات اخرى ومع ذلك هم اعضاء في الإدارة عندنا
ومستعده اقولكم الاسماء والمنتديات اثباتاً لصحة كلامي لو تحبوا

معلش بقى كلامك كله تزييف وبعيد تمام البعد عن الحقيقية
وان كنتى انتى بتشيرى من غير اسماء
انا بقى هقولك مثال حى

المراقبة زهرة برية بتاعة الرشاقه
اتحظرت واتشالت من المراقبة لما عرفتوا انها مديرة عدلات وانها عملت منتدى
ولما البنات هناك اتضايقوا وثاروا لغيتوا الحظر وخلتوها عضوة

- قلتوا اننا متحيزين للجزائر ضد مصر واننا كمشرفات كنا بنعمل عضويات مزدوجة علشان نؤيد موقفنا ،وويلا لمحت للي اكتر من كده كمان
انا ملمحتش انا قولت
التلميح ده مش اسلوبى
مع احترامي لكم ده ظلم بين والظلم ظلمات يوم القيامة
الكلمة دى بالذات انا كتبتهالكم رساله فى توقيعى وانا ماشية
وللاسف حذفتوها لانكم عارفين انكم ظلمه
والا مكنتوش حذفتوها
هو لو الواحدرفض يشتم 40 مليون مسلم تاني علشان 400 منهم غلطوا يبقى ضد بلده؟؟
هو لو الواحد رفض التزييف والغش وحاول يعرض الحقيقة اللي عرفها وتوصل ليها يبقى ضد بلده؟؟
هو لو الواحد رفض انه يفرق ويزرع الفتنة بين المسلمين وبعضهم بسبب موضوع تافه او حتى جاد ولكن الإعلام ضخمه وأعطاه أكبر من حجمه، يبقى ضد بلده؟؟
لو دى سياستكم انتم حريين
انتى جاية تبررى موقفكم ليه
دى مشكلتكم
واعتقد انه اكبر دليل على انتمائكم وحبكم لبلدكم

هو لو الواحد رفض ان اسلوب الحوار بين العضوات يتدنى الى مستوى كلمات زي (زبالة وبيئة وحيوانة وقذرة ..الى اخر هذه الألفاظ اللي لا يصح ان تتداولها عضوات محترمات والمفروض على مستوى من الثقافة والرقي بدليل تعاملهم مع الانترنت)
لما نرفض مستوى هذا الحوار ونحذفه ونحذف المواضيع اللي بتتكلم بالطريقة دي نبقى ضد بلدنا؟؟
اظن مفيش انسان عاقل يقول اننا ضد بلدنا علشان بنعمل كده
بالعكس..اسلوب فتكات هو اسلوب واتجاه كل المثقفين الكبار وكل الناس اللي بتفهم وسيبكم من مدحت شلبي وتامر امين وحزب شعللها
وفي الاخر كل انسان عمل اللي يرضي ضميره واجرنا على الله والحساب يوم الحساب

ما قولتلك كفاية تبرير عن موقفكم الغررررررريب
اللى كتير اوى معترضين عليه

- قلتوا اننا عملنا موضوع الكسا وبنتحايل على العضوات بالترغيب والترهيب علشان يشتركوا فيه وعلشان ترتيب فتكات يزيد
والكلام ده كدب لأن محدش ارهب العضوات ولا حاجة الموضوع كان عادي واللي عايز يشترك براحته حتى انتوا هنا عاملين نفس الموضوع بنفس الطريقة يكاد يكون بيست وكوبي من موضوعنا في فتكات. يبقى حلال عليكم وحرام علينا مثلاً ولا إيه؟؟
مش احنا اللى قولنا
دى واحدة منكم واضح انك مرجعتيش الموضوع كويس

- قلتو ان المشرفات والعضوات واخدين بال... وساكتين علشان مانزعلش فتكات وريري مننا!!
ومع تحفظي على الجملة دي خصوصاً لانها جملة غير لائقة
لكن ح أسأل سؤال: حد منكم كان عضو في إدارة فتكات وحصل معاه موقف وخد فيه بال...؟؟؟

لغاية هنا وستوب
اقولك يا جميله
روحى اسالى اكبر مؤسسين فتكات واحدة من المشرفات
وعشان اثبتلك ان اعرف حقايق عنكم والدليل معايا ارقام تليفونات بيتهم وموبايلاتهم
والكلام من بؤها واقسم بالله
ان ريرى فعلا بتتبع الاسلوب ده معاهم
احنا لما بنحب نعمل اي حاجة فتكات او حتى نختار مشرفات ومراقبات جدد بننزل موضوع باقتراحاتنا ونعمل تصويت واستفتاء وبيتم الإختيار حسب أكبر عدد من الأصوات
ومحدش واخد بال...ولا حاجة ومفيش انسانه عندها كرامة ممكن ترضى بكده مهما كانت المغريات
تقدروا تقولوا لي إيه المغريات اللي تخلينا نستحمل " ذل فتكات" حسب تعبيركم؟؟
انتى اكبر مثال للى بتقوليه ده
انا عارفاكى كويس جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عارفاكى من انك موجوده لما واحدة من هنا بعتتلك الرابط عشان تشوفى المهذله اللى الناس بتوعكوا عملنها عندنا
للاسف كانت مفكره فعلا انك ممكن تقولى كلمة

اللى عايز يقول كلمة حق يا اخت كلمة حق
لا يخشى فى الله لومة لائم
لو ادارة فتكات مش هتعاقبك على تسجيلك هنا وقولك لكلمة الحق
كنتى سجلتى باسمك وقولتى انتى مين
انتى قولتى مشرفه فى ادارة فتكات
ايه السبب
خوف
الله اعلم

بناخد فلوس؟؟ لأ..العمل تطوعي ولمن ترغب
بناخد منصب؟؟ لو الإشراف على قسم في منتدى من مليار منتدى على النت يعتبر منصب إذاً في الحالة دي يبقى كلامك صح
برضه ده كلام واحدة منكم
محدش مننا ذكر اى حاجه عن ده
راجعى ردود كنت فتوكه
امال إيه؟؟
مفيش شيء غير المعاملة الطيبة وحبنا للمكان الجميل اللي بيجمعنا واللي عارفين ان الناس فيه بتعامل ربنا قبل أي حد
اللي يقول غير كده يجيب دليل على كلامه من فضلكم
الدليل جبتهولك فوق

وكلمة اخيرة مني ل:
-للسيدة او الآنسة smsm مديرة المنتدى:
مش معنى ترك الحرية للعضوات ان حضرتك تسيبيهم يشتموا ويغلطوا في منتدى تاني وعضواته والكلام مش صادر من عضوات فقط لكن بعض المشرفات والمديرة العامة ويلا قالوا كلام لا يصح ..ابسطه كلمات زي قذارة وزبالة وبيئة .
ومش معنى الحرية ان كل عضوة نفسها تشتم في منتدى او شخص تيجي هنا..ومحدش يقولها انتي بتعملي ايه باسم الحرية، لأ..حريتك تنتهي عندما تبدأ حدود حرية الآخرين. ده مبدأ يعرفه كل إنسان منصف
ياريت حضرتك تعملي وقفه لحد كده ..وتركزوا في تطوير المنتدى وتنميته احسن من المواضيع دي
الرد على كلامك ده
سمسم بس اللى ليها حق ترد عنه
- للمراقبة العامة :wela
انا كنت باحبك وباحب جرأتك ومواضيعك لكن النهاردة للأسف خدت صدمة عمري لما سمعت منك الفاظ لم اكن اتخيل انها تصدر منك
وبتقولي على الناس اللي احترمتك في فتكات وكانت بترد على مواضيعك :رعاع ولمامة وقاذورات
انا نادمة على اني كنت معجبة بيكي ومندهشة ان ده يبقى اسلوب كلامك، ومش عارفة ازاي تبقي مديرة عامة لمنتدى وهو ده اسلوبك في الكلام
وانا ماجبتش حاجة من عندي ده كلامك بالنص في المشاركة 138 في الصفحة 14 في الموضوع ده

بصى بقى
واضح ان انا المقصوده من كلمة الحق دى
اولا
انا مش مراقبة عامة هنا
انا عضوة فى سيدات مصر
انا عمر ما كلمة المراقبة العامة هتغير لا من اسلوبى
ولا هتغير منى
انتوا عارفنى كويس اوى وواضح من كلامك انك عارفانى
مش انا اللى كلمة هتغيرنى
ذى ما غيرت فيكى
انا بقى اللى عارفاكى كويس جدا يا صاحبة القلم الجرىء
اللى للاسف فتكات ادتك لقب عشان تكسر بيه قلمك الجرىء

تعليقا بقى على الالفاظ اللى انا قولتها وش عايزة اكررها تانى عشان انك بتضايقى منها
اولا
انا دخلت الاول بمنتهى الاحترام مع انها كانت داخله بمنتهى قلة ...................................
وقولتلها لفى لفه وارجعى شاركى معانا بروح جديدة ومشاركة جديدة
يا كلمة حق
طالما بتقولى كلمة حق ربنا هيحاسبك عليها كنتى رجعى الردود كلها
ولا كلمة الحق بتاعتك جايه موجهه ليه انا بس
وبعدين انا من اول الاخت ما نزلت الموضوع عرفت من عندكم من جوه الاداره ان مين اللى عملت الموضوع
ذى ما انا عرفت حاجات كتيرررررررررعنكم برضه من جوه ادارتكم
انا منطقتش كلمة فيها تبلى عليكم وربنا وحده اللى هيحاسبنى
ورغم كده احتراما للى قالتلى وعشان ما تضرش
استنيت وسكت
انما حظها بقى انها بعتتلى رساله من ايميلها اللى مكتوب فيه اسمها واسم جوزها
ومعتقدش ان اسمها واسم جوزها متكرر
ايه الصدفه الغريبه دى
والدليل الاكتر ان ايميلها نفس الايميل اللى موجود عند صحابها هنا
واتصدموا فيها امبارح وبعتولى على الخاص وهما بيعيطوا لما عرفوا انها احلام صاحبتهم
http://www.egyptladys.com/vb/t12256-14.html

نرجع تانى بقى للالفاظ
اللى يغلط ياخد فوق دماغه ده اسلوبى
وانتى عارفانى من ايام فتكات
وانا لما قولت الالفاظ دى كانت موجهه للناس دول خاصتا
انا قولت لفظا
دول اللى احنا بنرد فى مواضيعه
طبيعى طبعا ان اللى جم دول كانوا ليهم مواضيع وبنرد فيها
انما معممتش
انا اقصدهم هما بس .....
وحاجه كمان غلطوا فى عضوات المنتدى
وانا بقى مسكتش على الغلط فى حق حد فيهم
كون بقى هتمسكى فى المراقبة العامة وتعملينى وجهةة لسيدات مصر
لا
انا المراقبة هنا ماسكاها تنظيم داخلى بس وماسكه الكنترول بحكم خبرتى اللى على قدها فى الكمبيوتر
وليس وجهه لسيدات مصر
انا عضوة فى سيدات مصر
واقل عضوة كمان فى سيدات مصر
معلش اصلك معذوره الوضع هنا غير فتكات
اصلكم واخدين على ان المشرفات هناك والمراقبا عشان يبقوا وجهة مشرفه
يفتروا على الناس ويحظروهم
ويبقى مجرد اداة تستخدمها المديرات ذى ما هما عايزين
للاسف الوضع هنا مختلف
تعتبريه ميزه او عيب
كل اداره حره ذى ما ادارتكم حره

الحقيقة انا خلاص تعبت من الكلام
لكن انا قلت اللي في ضميري ويرضى ربنا
وياريت تفوقوا وتنتبهوا لنفسك وتحسنوا منتداكم بدلا من التفرغ لظلم الناس والافتراء عليهم بالباطل
هدانا الله وإياكم

منتدى فتكات quot_11.png منتدى فتكات quot_19.png
منتدى فتكات quot_15.png

lkj]n tj;hj lkj]n tj;hj

التوقيعلا يوجد توقيع لهذا العضو
كلمة حق غير متواجد حالياً  
قديم 20-12-2009, 04:23 AM   #2
هنودي86
الصورة الرمزية هنودي86
المواضيع: 177
K‎demi : هنودي86 سمعة تقييمها بادئ
العضو المميز 
مجموع الاوسمة: 1 (المزيد» ...)
افتراضي رد: مش علشان خايفة او منافقة لأ . علشان دي الحقيقة

بصي انا هرد علي كلامك

علي الجزء اللي شوفتوااا بس

في ناس من فتكات كانوا داخلين يشتمواااااااااااا وويلا كانت تقصد دول معممتش خااالص

وبعدين ويلا محترمه وكويسهى ومتقصدش غير الليابتدوا وشتموا بس
هنودي86 غير متواجد حالياً  
قديم 20-12-2009, 04:26 AM   #3
اسماء هانم
الصورة الرمزية اسماء هانم
المواضيع: 2440
Rep Puan‎ : 65
K‎demi : اسماء هانم سمعة تقييمها بادئ
وسام الادارة أفضل كاتب وسام الحضور الدائم المشرفة اللهلوبة 
مجموع الاوسمة: 4 (المزيد» ...)

طب انتى مشيتى لية
وبتتفرجى زايرة
وبعدين انا شيفاكى من الصبح دخلتى ازاى نطور المنتدى
وبعدين موضوع فتوكة
وبعدين قعدتى تعملى فى موضوع فى الترحيب
وروحتى تانى على فتو كة
بصى
لو عاوزة نتناقش بالعقل معاكى ومفيش مشكلة
بس حطى الموضوع فى وقت يكون الناس موجودة علشان تناقشك
ومتطلعيش تجرى كدة
واقعدى نقشينا
اسماء هانم غير متواجد حالياً  
قديم 20-12-2009, 04:29 AM   #4
هنوده2010
المواضيع: 66
K‎demi : هنوده2010 سمعة تقييمها بادئ

اولا اهلا بيكى
ثانيا يا حبيبتى مش الادارة هى اللى عملت الموضوع خاالص
اللى عملته واحده سجلت باسم فتكات وجمعت كام واحده وجم يقولوا كلام عجيييب فعلا
ليه ما عاتبتيهومش هما ما اعتقدش ان فى حد من هنا فكر يعمل كدا فى فتكات
وعموما اكبر دليل على ان الاداره هنا بتحترم الناس كلها انهم سابوا الموضوع وكمان ادى موضوعك اهه محدش هيحذفه
يا ريت توجهى رساله لكل الفتوكات يبطلوا ييجوا يقولوا كلام مش كويس ويخلوهم فى حالهم ولو عايزين ينضموا لينا يبئى لازم يحترموا الجميع
ومش بالضرورة يسيبوا فتكات ابدا انا نفسى ما سيبتش فتكات
هنوده2010 غير متواجد حالياً  
قديم 20-12-2009, 04:39 AM   #5
لمياء الاخرسى
المواضيع: 93
K‎demi : لمياء الاخرسى سمعة تقييمها بادئ

طيب يا اختى عندما تتحدثين بخطابه وبلاغه لغويه وتستندى على دلالات دينيه فى كلامك
فانا ارجو ان اوضح شئ صغير لحضرتك
اولا هل يصح على الفتوكه المحترمه انها تدخل وتسجل باسم فتوكه هتمسخركم ؟
والهانم الى دخلت وعملت الموضوع كمان من حكم الدين والشرعيه الى انتى بتتكلمى بيهم ومنتسبه ليه زيى انا كمان
واظن اننا مسلمين وموحدين بالله ... هل يصح ان تدخل مشرفه من فتكات وتعمل موضوع زى ده ؟
ياترى المشرفه دى نزلت من نظرك هى كمان ولا ويلا بس هى الى نزلت من نظرك واتصدمتى فيها
انا احب ان اوضح اشياء قد تفوتك بسبب انتمائك للمنتدى الاخر
لكن ارجو ايضا ان لا تكيلى بمكيالين
واخيرا
اهلا ومرحبا بكى فى منتدانا الذى يرحب بالجميع
واذا كنتى قد سجلتى باسم كلمة حق فلابد ان تقدرى معنى الكلمه وتتقى الله فيما تقولين ولا تنصاغى خلف تفاهات بسيطه
والتوضيح الاخير اذا كان موضوع الجزائر هو فتنه كانت موجوده ولا تريدو ان تثيرو الفتنه
فلماذا انجرفتى انتى ايضا وراء هذه الفتنه ؟ ودخلتى منتدانا مثل القله المنفلتين من منتداكم وفعلتى فعلتك بموضوع جديد فى منتدانا
ارجو ان تفكرى جيدا فيما قلته
وشكرا لسعة صدرك واهلا ومرحبا بكى للمره الثانيه
وعايزين نشوف مشاركاتك
لمياء الاخرسى غير متواجد حالياً  
قديم 20-12-2009, 05:06 AM   #6
كلمة حق

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جومانا مشاهدة المشاركة
بصي انا هرد علي كلامك

علي الجزء اللي شوفتوااا بس

في ناس من فتكات كانوا داخلين يشتمواااااااااااا وويلا كانت تقصد دول معممتش خااالص

وبعدين ويلا محترمه وكويسهى ومتقصدش غير الليابتدوا وشتموا بس
شكرا لحضرتك بس مشاركة ويلا واضحة وهي للاسف معممة مش موضحة انها تقصد المسيئات فقط
قديم 20-12-2009, 05:20 AM   #7
كلمة حق

رداً على مدام لمياء الأخرسي

اولا هل يصح على الفتوكه المحترمه انها تدخل وتسجل باسم فتوكه هتمسخركم ؟
لا مايصحش ابداً واحنا لو نعرف مين اللي عملت كده كنا حظرناها من فتكات لأنه مايشرفناش وجود مثل هذه الشخصية بينا
والهانم الى دخلت وعملت الموضوع كمان من حكم الدين والشرعيه الى انتى بتتكلمى بيهم ومنتسبه ليه زيى انا كمان
واظن اننا مسلمين وموحدين بالله ... هل يصح ان تدخل مشرفه من فتكات وتعمل موضوع زى ده ؟
لا مايصحش..لكن ايه دليل حضرتك انها مشرفة في فتكات؟؟
ياترى المشرفه دى نزلت من نظرك هى كمان ولا ويلا بس هى الى نزلت من نظرك واتصدمتى فيها ؟
الإنسانه اللي تفتن بين المسلمين وبعضهم وتغلط فيهم اجماعاً..تنزل من نظري بغض النظر هي مين
انا احب ان اوضح اشياء قد تفوتك بسبب انتمائك للمنتدى الاخر
لكن ارجو ايضا ان لا تكيلى بمكيالين
بعد إذن حضرتك انا مش بأكيل بمكيالين،انا قريت اتهامات ظالمة حبيت ارد عليها بما اعرفه، ولم اتهمكم بشيء ولا ظلمتكم انا اعترضت على جزئيات في كلام بعضكم ليس اكثر
واخيرا
اهلا ومرحبا بكى فى منتدانا الذى يرحب بالجميع
واذا كنتى قد سجلتى باسم كلمة حق فلابد ان تقدرى معنى الكلمه وتتقى الله فيما تقولين ولا تنصاغى خلف تفاهات بسيطه
تقوى الله بيني وبين الله يا مدام لمياء،وانا قلت اللي انا شايفاه حق من وجهة نظري وماغلطتش في اي حد ، وان ثبت اني كنت على خطأ في يوم من الأيام، فلن اتكبر عن الاعتراف بالحق والإعتذار.
وحتى يأتي مثل هذا اليوم فأنا على حق حسبما اعلم والله اعلى واعلم
والتوضيح الاخير اذا كان موضوع الجزائر هو فتنه كانت موجوده ولا تريدو ان تثيرو الفتنه
فلماذا انجرفتى انتى ايضا وراء هذه الفتنه ؟ ودخلتى منتدانا مثل القله المنفلتين من منتداكم وفعلتى فعلتك بموضوع جديد فى منتدانا ؟؟
هو حضرتك لما بعضكم تتهموا الناس ظلم فيدافعوا عن نفسهم يبقوا بيعملوا فتنة؟؟!!
كنت فاكرة ان عرض الرأي بأدب اسمه حرية مش فتنة
ارجو ان تفكرى جيدا فيما قلته
وشكرا لسعة صدرك واهلا ومرحبا بكى للمره الثانيه
وعايزين نشوف مشاركاتك [/quote]
شكرا لحضرتك
إنشاء موضوع جديد موضوع مغلق
كاتب الموضوع كلمة حق مشاركات 20 المشاهدات 11047  مشاهدة صفحة طباعة الموضوع | أرسل هذا الموضوع إلى صديق | الاشتراك انشر الموضوع